marți, 25 septembrie 2012

NU AM ŞTIUT, DAR VIAŢA M-A ÎNVĂŢAT...SAU NU...



Ne naştem neştiutori şi puri. Creştem, trăim, ne luptăm cu viaţa şi cu instinctul de supravieţuire. Unii din noi cedează pe parcurs, alţii merg mai departe , învăţând să-şi accepte căderile , rănile şi, mai ales, învăţând să trăiască cu ele. Fiecare alegere pe care o facem ne urmăreşte, fiecare minut trăit poate fi în favoarea sau în defavoarea noastră... important este să învăţăm in fiecare zi ceva de la viaţa noastră, să trăim fiecare minut ca şi cum ar fi ultimul ,să ştim să iertăm şi să mergem mai departe, pentru că viaţa ne dă lecţii din mers, nu stă să ne tragă de mânecă şi nu ne învaţă ce trebuie să alegem .Ne oferă doar alternative, direcţii, dar alegerea este a noastră. Totul este un NU AM ŞTIUT, DAR VIAŢA M-A ÎNVĂŢAT...SAU NU... 

Nu am ştiut, dar am învăţat că oamenii vin şi pleacă din viaţa noastră, că e important să iei de la ei ce au mai bun şi să laşi în urmă răul pe care ţi l-au făcut. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că totul se plăteşte, mai devreme sau mai târziu. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că viaţa este ca un dans în care, dacă nu eşti atent, eşti călcat în picoare. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că de durere, de suferinţă, nu te poate scăpa nimeni, eşti singurul care poate lupta împotriva lor. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că, unii oameni, sub masca inocenţei, sunt de fapt nişte demoni. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că o iubire, este mai bine să ardă ca un foc de paie decât să mocnească până se stinge. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că în viaţă e important să înveţi să trăieşti cu rănile tale, nu neapărat să ţi le vindeci. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că atunci când mă privesc în oglindă, e bine să văd că am schimbat ceva la mine în timp. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că îţi dai seama de valoarea unui om atunci când ajunge să fie un factor de decizie . 

Nu am ştiut, dar am învăţat că nu pot să fiu ceea ce ar vrea alţii să fiu şi asta nu cred că se va schimba vreodată. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că viaţa este un cadou de care trebuie să ne bucurăm, că viaţa este prea scurtă ca să o trăim în ură şi ranchiună, că nu trebuie trăită conform principiilor şi viziunilor altora. 

Nu am ştiut, dar am învăţat că viaţa are gust:)


Dar voi? Ce n-aţi ştiut ,dar aţi învăţat odată cu trecerea timpului ?
Vă invit să vă exprimaţi la comentarii:)


6 comentarii:

  1. Nu am stiut dar am invatat ca nimic nu e intamplator in viata...:)
    Mult succes Oana , te citesc cu drag...

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am stiut multe, dar le-am invatat... cred!
    N-am stiut, dar am invatat ca prietenii se fac usor, dar se pastreaza greu!
    N-am stiut (si nici n-am invatat!!!) ca e bine sa spui celor dragi cat tii la ei... pentru ca maine poate nu mai ai ocazia :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai o mare calitate, stii sa ii faci sa simta cat tii la ei,fara cuvinte, dar ar trebui sa inveti sa te si exprimi din cand in cand:P

      Ștergere
  3. Nu am stiut,dar am invatat ca impartind zambete in jur se vor intoarce la tine intreit,ca alinand suferinte ,vei fi alinat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am stiut...dar am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore de catre oameni care nici nu te cunosc.:(

    RăspundețiȘtergere