duminică, 3 august 2014

Cuvinte simple,gesturi mărunte



-Ce cuvinte, altele decât acel „te iubesc” pe care voi, femeile, puneti atâta preţ şi consideraţi că e sfârşitul lumii dacă nu-l auziţi, îţi dau convingerea că eşti iubită?
-Hmm, cuvinte atât de simple…
"Bună dimineaţa!" 
"Cum a fost ziua ta?" 
"Ai grijă" 
"Trimite-mi un mesaj când ajungi acasă, ca să știu că ești în siguranță"
"Vise plăcute!" 
"Ce mai faci?" 
"Sper că te simți mai bine" 
"Să ai o zi bună azi!" 
"Mi-e dor" 
"Noapte bună" 
"Ești frumoasă" 
"Ce faci?" 
"Cum este ziua ta până acum?" 
"Sunt aici pentru tine"
"Ai nevoie de ceva?" 
"Ți-e foame?" 
"Am vrut doar să-ți aud vocea" 

-De ce mai ai nevoie ca să îţi întăreşti convingerea că el e alesul?
-De comunicare, respect şi protecţie.
-Când te simţi respectată de alesul tău?
-Când sunt unică pentru el;chiar şi atunci când e supărat pe mine.Când are nevoie de părerea mea. Am citit recent o carte în care mi-a atras atenţia un dialog între un Casanova şi un bărbat obişnuit. Primul, îl întreba pe al doilea de ce tot cere părerea iubitei lui, că doar bărbaţii fac ce vor ei şi nu trebuie să ceară părerea femeii. Tipul obişnuit a răspuns că un bărbat nu e bărbat adevărat decât când femeia de lângă el se simte în siguranţă şi respectată.
-Şi referindu-ne la gesturi? Numeşte unul singur, cel care te-ar impresiona cel mai mult.
-Unul singur?
-Da.
-Hmm, e greu. Poate, să-l surprind noaptea învelindu-mă şi privindu-mă cum dorm. Ştii, nu e nevoie de cuvinte sau fapte măreţe ca să simt că cineva mă poartă în suflet la fiecare pas. E nevoie să ascultăm cu atenţie, oamenii vorbesc cu inima mai des decât credem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu