duminică, 29 decembrie 2013

Din jurnal- despre dor

“-Mami, ce este dorul?
-Dorul este un sentiment, iubita mea. Este atunci cand cineva drag nu este langa tine si te gandesti intens la el.
-Mami, doare dorul?
- Da, iubita mea, exista si doruri care pot sa doara.
- Atunci cand dorul ne doare, ne pedepseste Dumnezeu pentru ca am facut ceva rau?
- Nu! Atunci cand dorul ne doare, Dumnezeu vrea sa ne aminteasca ca , fata de restul vietuitoarelor, pe noi ne-a inzestrat cu sentimente, ca suntem deosebiti.
- Pe tine te doare vreun dor,mami?
- Da, am si eu cateva doruri care ma dor.
- Cum faci sa treaca dorul?
- Depinde de dor. Exista doruri de care scapi zambind si repede, imediat ce te revezi cu persoana de care ti-e dor. Exista insa, si doruri de care nu-ti doresti sa scapi, pe care le porti cu tine toata viata, in suflet. Inveti sa traiesti cu ele, iar in timp, durerea se estompeaza, ramane doar zambetul dorului.
- Cand iti este dor, e rusinos sa spui ca ti-e dor?
- Deloc, draga mea. Sa ai puterea sa-ti recunosti sentimentele este ceva nobil. 
- Mami...eu am un mare dor.
- Care e dorul tau, iubita mea?
- Mi-e dor de zambetul tau, de rasul tau care ne umplea casa, mami...”
(Din jurnal- L.T- 13 ani)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu