duminică, 27 ianuarie 2013

Pisi, pisi, bem o ciorba ?





Zilele trecute, ieşind la un suc împreună cu o amică, aceasta oprindu-se pentru câteva minute la chioşcul cu ziare, ca tot omul, m-am retras într-un colţ al trotuarului, ca să nu încurc circulaţia, aşteptând-o. Cu gândul la ale mele, n-am fost tocmai pe faza cand se afişează în faţa mea ditai Don Juan-ul şi–mi trânteşte, aşa, din senin : “Vocile mi-au zis să vin şi să vorbesc cu tine.” În primă fază, fiind conectată în alte zone cu gândurile, m-am cam speriat, dar mi-am revenit repejor şi, foarte serioasă, i-am răspuns “Vocile au uitat să te prevină că sunt surdă când e vorba de vrăjeli de doi lei”. 

Nici nu ştiu ce mă amuză mai tare.Tipii care cred că, venind cu astfel de replici de doi bani, ne dau gata, cădem pe spate şi-o punem de-un bongo-bongo sau tipele care chiar reacţionează la astfel de replici, ba mai mult, se consideră privilegiate fiind agăţate în acest fel. Pentru că, trebuie să recunoaştem, nu degeaba există manuale întregi de astfel de replici, dacă n-ar avea efect, n-ar exista, zic. 

Ce m-a amuzat pe mine cel mai tare, a fost momentul în care am întrebat câţiva amici care sunt replicile lor atunci când vor să agaţe o tipă aşa, pentru bongo-bongo ( pentru că am pretenţii de la amicii mei şi sunt convinsă că atunci când vor de la o tipă ceva mai mult decât bongo-bongo nu vin cu astfel de infantilisme :P ).Ştiţi ce mi-au spus aproape toţi? Stai că am un manual, să-l caut :))) Un manual ??? întreb şocată:)))) Bine, au exagerat, dar sunt convinsă că aveau cu toţii notate pe undeva câteva din genul acesta de replici. Aşa că, am adunat câteva din ele, spre exemplificare şi ca să nu rămânem de proaste ca muieri, mi-am luat de mânuţă amica, Daniela, şi ne-am apucat să dăm replici replicilor. Ce a ieşit , vedeţi mai jos. Enjoy :)) 



1. Sunt un fulg de nea şi mă topesc după tine! 
 De-asta e balta asta mare în faţa blocului? 

2. Dragă, pun pariu ca te-ai născut pe timp de furtună, căci araţi trăznet! 
Eu m-am nascut a 3-a zi de Paşti, deci… arăt ca un cozonac pufos şi aromat.

3. Poţi să-mi spui încotro trebuie să merg pentru a ajunge la inima ta? 
Înainte, tot înainte şi la stânga. 

4. Scuză-mă, ai cumva o hartă, căci m-am pierdut în ochii tăi. 
Întreab-o pe Daniela, e GPS ambulant! 

5. Iubirea mea pentru tine este precum diareea. Pur şi simplu nu mă pot abţine! 
Îţi recomand Furazolidon! 

6. Dacă ai fi un drog, eu aş fi internat pentru supradoza! 
La un moment dat s-ar putea să fiu fatală. 

7. Trupul tău este ca un templu.
Îmi pare rău, azi nu se ţin slujbe ! 

8. Dacă te-aş putea vedea dezbrăcată, aş muri fericit.
Dacă te-aş vedea dezbrăcat, eu aş muri râzând ! 

9. N-ai vrea să ieşi cu mine sâmbăta asta ? 
Îmi pare rău, dar weekend-ul ăsta voi avea o durere de cap îngrozitoare. 

10. E ziua mea! Îmi dai un pupic drept cadou? 
Mai treci la anu` ca să mă pregătesc cum trebuie! 

11. A răsărit soarele sau tocmai mi-ai zâmbit? 
E din cauza bliţului de la aparatul foto. 

12. N-ai vrea să mergem la un film ?
Îmi pare rău, deja l-am văzut. 

13. Pot să-ţi cumpăr ceva de băut ?
De fapt, aş prefera banii pe care îi dai pe băutură. 

14.Pot să-ţi fac o poză? Vreau ca Moş Crăciun să ştie exact ce-mi doresc de sărbători! 
500 euro dacă vrei poză cu mine!

15.Sunt fotograf şi căutam un chip ca al tău.
Ce coincidenţă ! Eu sunt chirurg plastician şi căutam unul ca al tău, ca să văd dacă fac faţă unei provocări. 

16.Mă duc să iau o gura de aer, căci mi-ai tăiat respiraţia! 
Să sun la SMURD??

17.Bună… N-am ieşit cândva împreună ? Sau parcă chiar de două ori.
Probabil o singură dată… Niciodată nu fac aceeaşi greşeală de două ori ! 

18.Cum de eşti aşa frumoasă ?
Probabil mi s-a dat la naştere şi frumuseţea pe care trebuia să o primeşti tu! 

19.Chipul tău întoarce multe priviri !
Iar al tău multe stomacuri ! 

20.Atâtea curbe, iar eu nu am frâne, mrrrr! 
Foloseşte lichidul de frână!!!

21. Haide, nu fi timidă ! Invită-mă undeva.
Ok… Te invit să ieşi afară ! 

22.Cred că te-aş putea face foarte fericită.
De ce? Pleci ? 

23.Ce-ai zice dacă te-aş cere de nevastă ?
Nimic… Nu pot râde şi vorbi în acelaşi timp ! 

24.Unde ai fost toată viaţa mea ?
Mă ascundeam de tine. 

25.E liber locul ăsta ?
Da… Şi va mai fi unul liber, dacă te aşezi aici. 

26.Dacă te urmăresc până acasă, mă păstrezi? 
Desigur, eu şi iubitul meu tocmai voiam să ne achiziţionăm un animal de companie.

Şi cum  prietenii mei, adminii paginii de Facebook http://www.facebook.com/Calatori.prin.viata  sunt bărbaţi, nu se puteau dezminţi, au şi ei un album cu replici de agăţat, drăgălaşe ce-i drept, din care am să vă redau câteva :) 



Numai bine, eu fac parte din zodia peştilor şi-mi lipea o baltă în care să inot în voie :P



Cu asta m-aţi blocat, recunosc :)))))N-am găsit replică.



Nu, aşa fac eu mişto de astfalt.Vrei şi tu ?:)






    La UPU găseşti nişte aţă şi ac în caz că te-ai julit 
prea rau :)





Desigur, apoi o sun eu pe mama să-i spun că s-a înşelat, 
mai există bărbaţi naivi pe Terra :P

Cam asta a fost.Până la urmă, vorba aceea, bărbatul este dator să încerce şi atâta timp cât există femei asupra cărora genul acesta de replici au efectul dorit, de ce nu? :) Pentru fiecare sac există un petec. O femeie care-şi doreşte altceva nu se va lăsa impresionată de astfel de clişee, iar un bărbat sigur pe sine nu va folosi astfel de replici ca să impresioneze o domniţă. Însă, atunci când  cei doi îşi doresc doar o noapte de bongo-bongo, merge, zic:)))



11 comentarii:

  1. Cu ocazia asta am mai zambit si eu si mi-am mai descretit fruntea! Cinash :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, Sergiu.Asta era scopul articolului :) Daca macar tu ai inteles asta, sunt multumita :))

      Ștergere
  2. "O să te iubesc până când Tom îl va prinde pe Jerry şi-l va găti"
    Replică: Mama ta îţi dă voie să vorbeşti cu străinii?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Hahaha totul face parte din "joc" si "replicile" si contra replicile, preferintele sunt cele ce pot fi alese insa cu emotiile e altfel,sa nu te mire ca intr-o zi vei fi atrasa de un Don Juan de care vorbesti(chiar si Don Juani sunt oameni si au aceleasi nevoi ca si oameni pe care tu ii consideri ok , societatea ne modeleaza, in schimb am decazut spiritual(daca pot zice asa) vedem doar ce ne separa, uitam de ce ne leaga, cum ca am fi fiinte umane TOTI) in schimb nu conteaza ce spui conteaza cum o spui... intonatia, limbajul corpului isi fac treaba si sunt cu mult peste cuvinte...in plus ce ar fi viata fara clipele inextricabile, o rutina permanenta...
    La nivel de subconstient esti constienta ca nu crezi nici macar o iota din ceea ce ai scris si e doar o refulare.
    Femeile simt una zic alta.
    In schimb au parte de o intuitie...
    Concluzie:
    Universul e infinitsi ne ofera posibilitati infinite, cat se va chinui omul sa-l descopere nu va reusi niciodata cautand in exterior, totul pleaca din interior, cand se va descoperi pe sine atunci va descoperi fix cheia cheia catre univers.
    http://www.youtube.com/watch?v=-rCd5uGaM8s
    Carpe diem!
    http://www.youtube.com/watch?v=-rCd5uGaM8s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ....intotdeauna vor exista bune si ne-bune!!! :)))
      Majoritatea femeilor traiesc cu o falsa parere...despre ele!!! :P...

      Ștergere
    2. Tot e bine ca macar tu ai realizat ca e vorba de despre un joc.Un joc care e acceptat sau nu de catre ambele parti. Si nu, nu e vorba de o refulare, pur si simplu am auzit aceste replici.Unele cu propriile urechi, altele de la altii.Unele m-au amuzat, altele m-au facut sa ma crucesc:))Depinde si cine ti le adreseaza, si felul in care o face si scopul si etc:) Despre emotii insa, nu e vorba deloc aici, in acest material.

      Ștergere
  4. Esti dusa cu pluta ? sau iti faci autoportret? :)
    ...............scris de o femeie, nu cred ca un barbat ar fi putut intelege atat de bine dedesubturile propriei minti. Ceea ce nu este specificat in articol este mecanismul seductiei si al cuceririi. Aici e marea revelatie, care nu ar putea decat sa bucure femeile si feministele in special. Barbatii nu cuceresc femeile, femeile se lasa cucerite de barbatii potriviti. Ei sunt datori sa incerce, sa joace dansul seductiei in jurul femeilor, sa se comporte caraghios, sa faca lucruri pe care in mod normal nu le fac, indiferent de ce ar obtine in urma demersului. Femeile se lasa cucerite, apoi incepe distractia. Odata terminat dansul cuceririi, masculul se loveste victorios cu caramida in pieptul mai mult sau mai putin paros, urla nitel la luna, isi instiinteaza prietenii de victorie si apoi... urmeaza intoarcerea la realitate. Gustul cuceririi incepe sa-si piarda intensitatea, devine salciu, iar daca e sincer cu el insusi isi ia curajul si-si pune singur intrebarea: ce **** am vazut la asta?
    "Avem totul in noi pentru a fi splendide!"-(Maya Angelou)
    Ce s-a intamplat oare cu femeia care in trecut inspira poetii si pictorii cu frumusetea ei, de erotism rafinat, femeia-copil, femeia-spirituala???
    O femeie eleganta stie sa evite situatiile conflictualae, nu decade si nu se expune ridicolului. Nu transforma un zvon intrun subiect de budooar si nu o preocupa flecareala inutila. Este echilibrata, are simtul masurii in toate si se respecta.....! Nu va participa la discutii care o injosesc si nu va raspunde la accese triviale si grobiene...
    O femeie adevarata( nu o gloaba de internet), inseamna simplitate, naturalete, discretie, gingasie, senzualitate, caldura, umor de bun gust, sensibilitate, frumusete interioara....Stie sa se faca placuta si sa impuna respect, fara a da impresia de "baroana"...!!!!
    Bunul simt este un criteriu esential care ar trebui sa ajute o femeie sa nu devina ridicola prin comportament si stil. Se plang ca barbatii nu sunt capabili sa le descopere frumusetea interioara, dar cu toate acestea ele isi evidentiaza doar trupul..sau dorinta de sex, ;)
    As putea sa acsriu pana maine abulic si incoerent despre cum ar trebui sa fie sau sa nu fie o femeie...dar in nici un caz nu sunt de acord sa raspunzi unor ineptii ca ale celor din pagina caruia ii faci reclama(prietenii online)- E adevarat ca nici barbatii din ziua de azi nu mai sunt acei domni care stiu sa se poarte frumos cu o femeie...dar, OARE NOI MAI STIM SA FIM FEMEI..?????????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar cine a vorbit aici despre arta seductie sau despre felul in care trebuie sau nu sa fie o femeie sau un barbat???Eu cred ca n-ai inteles esenta articolului. E vorba, pur si simplu, despre niste replici care ,iti vine sau nu sa crezi, sunt folosite in zilele noastre pentru, hai sa zicem, cum imi spunea un barbat, " a intra in discutie'. N -a spus nimeni ca toti barbatii procedeaza asa sau ca toate femeile accepta astfel de "Introduceri" , dar tu ai mers prea departe cu analiza.S-a dorit a fi un articol haios, nicidecum o analiza a femeii sau a barbatului.Daca n-ai simtul umorului sau nu stii face diferenta, problema ta. Si te -as ruga sa ai grija cum te exprimi cand vorbesti despre persoane pe care nu le cunosti absolut deloc.Eu nu te-am jignit pe tine cu nimic si nu-ti permit sa ma faci dusa cu pluta, ok?Cu toate ca, prefer sa fiu dusa cu pluta decat sa am in mine frustrarea care exprima prin toti porii mesajului tau. Iar daca e vorba de autoportret, iti recomand sa iei un dex sa vezi ce presupune acest termen si apoi sa te hazardezi, pentru ca n-am descris pe nimeni aici.Nu te obliga nimeni sa stai si sa citesti ce scriu eu, dar nici eu n-am sa permit jignirile unei persoane care se ascunde sub anonimat.

      Ștergere
    2. Probabil pentru ca in trecut eram mai aproape de natura noastra adica cea umana... in zilele de astazi cu atata tehnologie, teorii etc suntem ca niste roboti...Bacovia a pus "plumbul" intr-o poezie...insanoi am pus "plumbul"pe Robocop... implicit pe sufletele noastre.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere